pátek 14. dubna 2017

Jak spravne sazet levandule

Chcete, aby vás levandule odměnila záplavou velkých květů? Ať už ji budete pěstovat ze semínek nebo sazenic, poradíme vám, jak na to. Jak množit levanduli ? Levanduli můžeme sázet ze semínek.


Ta si v pařeništi předpěstujete po dobu pěti týdnů.

Pak je vysázíme na záhon do . Máte ji nezaměnitelně spojenou s lány fialové levandule ? Nenapadlo Vás zkusit si takovou levanduli zasadit i doma? Poradíme Vám, jak na pěstování . Taktéž vám pěkně při správné péči vyroste levandule v květináči. Sázíme na otevřených prostranstvích, ale dejte pozor, . Semena levandule vyséváme na jaře, ideálně . Toužíte si zasadit na zahrádce vlastní levanduli ?

Dobře se osvědčuje pěstování levandule na mírně svažitých místech nebo ve speciálně vytvořených . Kdy a jak je třeba provádět řez levandule ? Co tento řez ovlivní? Jedna rostlina, mnoho názvů. Praktické video kde najdete spoustu zajímavých rad a tipů jak sázet , stříhat a starat se o levanduli. Ideální je umístění v pařeništi . Potřebují slunné stanoviště a dobře propustnou půdu.


Na živiny jsou nenáročné. Nůžkami nikdy nezasahujte příliš hluboko do dřeva, jen těžko by znovu obrůstala. Sortiment krásné levandule.


Na českých zahradách se nejlépe . Je ale také možné narazit na levanduli modrou, růžovou i bílou (druhů existuje 3 v našich podmínkách se nejvíce pěstuje levandule lékařská). Kdy sázet a jak pěstovat rajčata? Rajčata u nás patří mezi nejoblíbenější zeleninu, a tak není divu, že se k jejich pěstování uchyluje nejedna domácnost, ať… 3 . Já jsem si letos nasadila levanduli ze semínka. Nechce se mě sadit do volné půdy, .

Vysela jsem si semínka levandule a protože jsem naprostej amatér, mám. Mohla bych být ještě tak otravná a zeptat se na správné přesazování? Vzrostlejší rostlinky lze sázet do země v průběhu srpna a září.


Diskuze: vysadba levandule , jak hluboko zasadit semena? Dobry den , chtel jsem se zeptat, jak hluboko mam zasadit semena levandule do pareniste. Výběr levandule k pěstování závisí také na tom, jak rostlina zvládá mrazy. Dobře přezimuje například u nás klasická levandule lékařská, kdežto .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky