neděle 27. listopadu 2016

Jak sázet roubovaný meloun

Hotové roubované sazenice melounů je už nyní možné objednat ZDE. Jako první si musíme vybrat místo, kde budeme melouny pěstovat. Venku je můžeme pěstovat na chráněných polohách s celodenním osluněním.


Půda by měla být výhřevná. Při pěstování melounů využíváme . Do horších podmínek lze doporučit roubování melounů.

To znamená, že po nějaké době výsevu semen vybrané odrůdy vysejete i semena . Pokud nemůžeme melounu nabídnout ty nejlepší podmínky, je dobré vsadit na roubování. Pokud jste ještě pěstování melounů nikdy nezkoušeli, pokusím se s vámi podělit. Nebo je sázíme klasicky do řádku, po sazenicích v rozmezí - cm. Já loni na jarní Floře koupila sazeničku mmelounu roubovaného. Pěstovat je můžete i na zahradě.


Vysazují se až v květnu, nyní nastává čas na předpěstování sazenic. Roubovaná plodová zelenina se vyplatí. Jak pěstovat Meloun na podivuhodné srdci.

Please try again later. Lahodný vodní meloun , plný sladké šťávy, se dá docela jednoduše vypěstovat. Víte, jak správně sázet jehličnany. Letos jsem prvně pořídila roubované melouny , mám je hezky zasazené na černé textilii a vypadá to, že se jim daří.


Hloubka sázení rajčat, 3 14. Melouny jsem začal pěstovat před čtyřmi lety. To mě bylo a tak jsem jsem se toho zpočátku bál.


Roubují se stejně jako třeba okurky, neboli ablaktací. I když melouny nepatří k nenáročným plodinám a pěstování melounů v. Sázíme nejdříve v květnu. Menší nároky mají roubované rostliny, které si vytvoří velmi hluboký kořenový systém a dokáží si vodu nalézat samy. Zvláště pokud jde o melouny roubované , které potřebují i dvoumetrový rozestup.


Pozor také, abyste roubované. A je lepší pěstovat vodní nebo cukrové melouny ? A ty roubované sazenice kupuješ? Hlasuju za roubované vodní . Zralé melouny vydávají dutý zvuk. Prvním důvodem je snížení . Venku se vodní meloun dá úspěšně pěstovat jen v nejteplejších oblastech ČR, všude jinde je vhodné během vegetace chránit rostliny fólií nebo pěstovat ve .

Zkoušely jste někdy pěstovat melouny v květináčích? Volila bych roubované , pak už je jedno jestli vodní nebo cukrové. Pocházejí z Afriky, ale dnes už zvládnete pěstování melounu i doma na zahradě. Zkuste to podle našeho . Dobrý den, začala jsem pěstovat melouny , ale zůstaly mi jen malé. Chcete-li mít větší míru jistoty, doporučuji vysadit, roubovanou sazenici.


V nabídce jsou kromě několika odrůd rajčat i okurky, papriky, roubovaná bazalka, roubovaný lilek, vodní a cukrový meloun. Klíčová slova: Meloun vodní, pěstování, roubování , ablaktace, podnoţe,. Aby se daly tyto rostliny ještě roubovat , sázel jsem je do květináčků o .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky