pondělí 7. srpna 2017

Jarovy postrik na ovocné stromy

Vhodný čas na postřik. U ovocných dřevin se provádí především v době rašení pupenů, kdy jsou ještě pokryté „šedým kožíškem“. Postřik aplikujeme za bezvětří, v . Biocont desky bílé na švestky a jabloně ks. Chemstop-Ecofix - lepidlo na ochranu stromů 2g. Během zimy můžete zopakovat.


Podívejte se na video, kde to přesně uvidíte: . Aby tomu tak bylo, tak je zapotřebí, aby byly stromy chráněny patřičnými přípravky proti …. Jelikož většina ovocných plodů jsou sladké, stávají se ovocné stromy. SPINTOR je postřik proti škůdcům ve formě suzpenzního koncentrátu pro . Pokud máte na zahradě ovocné dřeviny, určitě chcete sklidit jejich bohaté. Venkovní teplota a fakt, že stromy většinou ještě nemají narašené pupeny.


Nejúčinnější je provádět postřik po celé délce kmene a větví, pokud se . Mýdlový ( jarový ) postřik : Hodí se na okrasné květiny, na bylinky,. Také se mi nechce do umělých jedů, ovšem stromy mám čtyry,. Uvedla jsem ji protože ji mám vyzkoušenou a mám s ní dobré zkušenosti na ovocné stromky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky