úterý 20. listopadu 2018

Flekate okurky hadovky

Flekaté listy okurek hadovek. Co s tím, ví to někdo? Nejchutnější okurky hadovky - ZAHRADA. Přepikýrovaným paprikám žloutnou a opadávají děložní lístky.


Máslové dýně hnědé kruhy - ZAHRADA.

Jak si na zahradě vypěstovat okurky hadovky libovolné. Pokud pořizujeme sazeničky hadovek , zkontrolujeme si, že jsou naroubované právě na dýni. Proto se zaměříme na ty, které.


Plíseň okurková – nejvýznamější choroba okurek již let. Ve skleníku jsme už museli hadovky vyhodit. Moc rychle to chytlo . Přestože pěstování okurek je poměrně snadné, musíte počítat s celou řadou chorob a škůdců. Dejte si pozor hlavně na svilušky a plíseň .

Dlouhé salátové okurky hadovky zná každý – plody měří přes třicet centimetrů, jsou hladké, nehořknou a hodí se pro pěstování ve skleníku i . Mě to taky žloutne, listy jsou i flekaté , přestože je jedna rostlina vysazena i na záhoně, zelenější jsou až nové výhony. Prodávané sazenice jsou . Jsem hodně bledá, v zimě mám šedozelenou barvu a flekaté tváře plus. Pěstujete okurky nakladačky? Rajčata flekatí -proč?


Které plodiny můžete nechat dozrát uvnitř fóliovníku? Jedna už hnila, zbytek flekatých , asi mají nejlepší za sebou. Potřebju radu co s okurkama ve foliaku mám strach aby neodešli-postřik jsem použil. Okurka hadovka (cca 330g). Nenáročný výsev – polní okurky se většinou nemusejí . A všechny tři mám flekaté , hnusné, zaprasené… a používám jen na . Já jsem během těhu snědla snad metrák okurek hadovek.


Některý cukrový meloun má flekaté listy, tak jako by se jednalo o nějakou. Na dalších fotkách jsou hadovky a nakladačky (tzv. svazkové odrůdy),. Jo a slimáky máme druhy, ty zrzavý a velký flekatý.

Tudíž čtvrtek jsem strávila s lehce flekatým červeným xichtem, skrývaným za . Pokud nepostříkáš okurky či papriky ve skleníku proti svilušce nebo proti plísni. Když mám ve skleníku keřů hadovek a nebudu stříkat, tak mi tam zůstane . Běžně se vyskytovala hniloba, plíseň a mechanické poškození.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky