čtvrtek 22. listopadu 2018

Jak na molice v kedlubnách

Molici vlaštovičníkovou mráz nespálí. Zimu u nás dokáže přečkat. Má ráda brukvovitou zeleninu – kedlubny , kapustu, zelí, květák.


Dospělé, okřídlené, bíle ojíněné molice pak odlétají klikatým, nemotorným letem. Zatočte se mšicemi a molicemi. Noční můra všech zahrádkářů a .

Nikdy na zahradě nebyly a teď jsou jimi doslova obsypané veškeré kedlubny , zelí , kapusta a bůhvíco ještě. Mraky molic a mospilan . V návodu na Mospilanu je napsáno na okrasné rostliny, jenomže já je mám v zelí , kapustě a na kedlubnách. Tak nevím jestli tím mohu postříkat i . Tak přesně tento přípravek jsem použila i já, a to včera.


Molice mám na zelí, kedlubnách , prostě všude. Dnes prší jako z konve, ale ráno jsem . Napadené části se deformují a žloutnou.

Dobrý den, všimla jsem si, že mám bazalku přinesenou z obchodu posetou malými býlími motýlky. Záměna možná s jinými druhy molic např. Popis: Kedluben patří mezi nejoblíbenější zeleniny především v jarním období. Postřik proti mšicím. Představíme vám nejrozšířenější škůdce rostlin ( mšice a molice ) a poradíme vám, jak proti nim účinně bojovat.


Jsou přenašeči virových chorob rostlin. Jak je poznám a čím škodí? Na zahrádce mám nasazeny přísady kedlubny gigant a objevila se na nich molice. Detail otázky na Odpovědi. Příznaky napadení molicemi.


Z hospodářsky významných rostlin škodí na brukvovité zelenině (nejvíce květák, kedluben ). Dospělci mají na bílých křídlech nevýrazné skvrnky. Bělásek zelný housenky mohou na listech brukvovitých zelenin i na kedlubnu způsobit. Kedlubny , květák, zelí, kapusta nebo čínské a pekingské zelí. Jde zejména o plodomorky, květilky, mšice, molice , osenice polní, v případě . Pojďme se dnes podívat, jak zatočíme se sviluškami a molicemi.


Pokud ji zasadíte do skleníku, pomůže odpuzovat molice.

Dospělec a první snůška na kapustě bílá křídla. Poškozují rostliny sáním . Kedlubna má ráda výživnou půdu, takže ji sadíme do prohnojené zeminy. Pokud jste záhon nebo skleník na podzim nehnojili, dejte .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky