středa 21. prosince 2016

Hnojení slepičaky

Využijete to na zeleninové i bylinkové zahrádce. Chtěla bych se zeptat, na co se dá slepičák v této roční době využít na zahradě. Připojit reakci do diskuze Kanadské borůvky - hnojení slepičáky. Nejlepší hnojivo je prý koňský hnůj, hned po něm kravský. Hnojení slepičáky - Poradte.


Mohl by jste zeleninu spálit a ani by neměla úplně zdravé plody. Myslím,že by obsahovala moc dusičnanů. Nevíte prosím někdo kolik těch slepičáků a kolik vody, . Je to skvělé hnojivo , ale stačí dobrého po málu. Napadlo mě co záhon kapku před rytím přihnojit roztokem ze slepičáků. Poměr si nějak vychytej, já dával kýbl hnoje (20l) na záhon 100x2cm.


Ale nejlepší hnojiva jsou z ptačích hoven (slepičince, holubince atd.). H 5- cca, což bude vadit fosforu, ale je to tak . Prosim, poradi mi nekdo, jak na to? Vsude jsem nasla, ze . Slepicince,jak na hnojivo ? Kompost je přírodní hnojivo ,s živinami snadno přístupnými pro rostliny a do brambor nemá chybu!


Všechny informace o produktu Substrát a hnojivo FORESTINA Hoštické slepičince. Pro mě nejlepší slepičáky na trhu (výrobce) - používám ve formě zálivky. Super hnojivo od slepic. Co všechno hnojíte slepičáky ? Zalévat, sklízet, hnojit, užívat si. Zavlažovat, sklízet , hnojit a sázet podzimní zeleninu.


Záhony nikdy nezalévejte přes den, kdy na . Já hnojím na růst hoštické slepičince, když začaly kvést a růst plody tak kristalon. Zkoušel jste někdo slepičáky granule rozpustit ve vodě a tím hnojit ? Letos poprvé hnojím i kvašenými slepičáky ,předtím jsem hnojil jen chemii a teď to kombinuji! Mezi přírodní hnojiva počítám například kravský hnůj tedy více méně opět bez slámy nebo trávy. Nejpřijatelnější formou hnojení je aplikování zálivkou. Maminka je zalévála kvašenými slepičáky , ale vápnění jste vyloučili.


Jsou i různá speciální hnojiva. Nemáte nějaký osvědčený recept vy? Trochu bych se bál, že pokud použiji slepičáky , bude tam moc dusíku. V anglických receptech se nejčastěji .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky