středa 26. září 2018

Jak na musky z kvetinace

Znepokojují vás malé černé mušky , které se vznášejí kolem květináčů s pokojovými rostlinami, zvláště nedávno přesazenými? Po celý rok ale také nezapomínejte na pravidelné větrání, které přímo souvisí se vznikem plísní nejen v květináčích. V květináči je plíseň! I když drobná černá muška může na první pohled vypadat neškodně,. Velmi důležité jsou žluté lepové destičky, které zapíchnete do květináče.


Je jich stále víc a všimla jsem se,že v některých květináčích mám malé drobné.

Octomilky - jak se zbavit - ZAHRADA. Smutnice v pokojových květinách - ZAHRADA. Jak se zbavit malých mušek na pokojových květech. Bohužel do jednoho květináče cca tři tyčinky, balení je malé, to by mi vyšlo na tisícovku, protože květináčů máme hodně. Rozkrojte syrový brambor, jednotlivé kousky zapíchněte do půdy v květináči a nechte působit hodin.


Malé černé mušky , zvané smutnice, mohou vaše rostliny oslabit víc, než. Mušky v květináči – jak se jich konečně zbavit. Mušky poletující všude po bytě umí pěkně znepříjemnit život. Nezdráhají se k vletět .

A další dospělé mušky se k substrátu nedostanou. Ideální je postavení květináčů na vrstvu písku – to abychom zamezili i jejich případnému . Objevily se vám v květináčích černé mušky , které jsou všetečné a nepříjemné jen při pohledu? Pokud ano, máte co dočinění se smutnicemi. Z květináče hlístice nevylezou ani během procesu hubení a nejsou nijak závadné pro člověka nebo domácí zvířata. Dospělé mušky smutnic . Já jsem si koupila u nás v kutilovi takové žluté šipky, nevím tedy jak se to jmenuje přesně.


Jsou z papíru natřené nějakým lepidlem. Hovorově řečeno, o larvy mušek. Poznal jsem je tak, že když jsem jemně foukl do květináče , larvy se hýbaly. A byly v téměř každém květináči.


Vzhledem k jejich dispozici a relativně krátké době gestace mohou rostliny v květináčích. Vysadila jsem si ze semínek bazalku, krásně roste, ale v květináči más spoustu malých mušek - prý jsou to nějaké mušky , které žijí v hlíně a ve vlhku. Kupujete si ovoce a neustále v něm máte mušky ? Rozdíl mezi vinnými muškami a smutnicemi.


Pomoc-štípou mě mušky z květináčů ! Mam v kvetinaci ty male hnusne cerne musky, asi smutnice, jak rekla Alena, ale jeste mi tam lezou . Jedna rada : pokud z květináče vylétávají malé černé mušky smutnice, příliš zaléváme.

Vyrojily se z květináčů ani nevím kdy, tyhle malé otravné černé mušky. Dělala jsem všechno jako každý rok: přinesla květiny z venku, některé . Prodávají se samolepky s fermentační látkou - dát do květináče.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky