pátek 17. května 2019

Jak drobné mušky v květináči

Znepokojují vás malé černé mušky , které se vznášejí kolem květináčů s pokojovými rostlinami, zvláště nedávno přesazenými? Do květináče kolem rostlin nasypte písek, jim to neuškodí a larvy do několika týdnů pochcípají, doporučuje další čtenářka diskusního fóra. A nepoletují kolem vašich domácích květin záhadné mušky ? Nejspíše jste si vypěstovali plíseň a přilákali smutnice.


Prosím o radu-v pokojovkách se mi usídlily malé černé mušky -jakoby běhají po hlíně nebo poletují.

Nevím jestli jsme je přelila nebo čím to :nevinevypadá to . Dospělé smutnice jsou drobné mušky s kovově leským krunýřem, asi až milimetry dlouhé. Nechat vánoční stromek v květináči , nebo ho zasadit? Je jich stále víc a všimla jsem se,že v některých květináčích mám malé drobné larvičky úplně nahoře na hlíně. Poradí mi někdo,co s tím udělat? Octomilky - jak se zbavit - ZAHRADA.


Smutnice v pokojových květinách - ZAHRADA. Jak se zbavit malých mušek na pokojových květech.

Bohužel do jednoho květináče cca tři tyčinky, balení je malé, to by mi vyšlo na tisícovku, protože květináčů máme hodně. I když drobná černá muška může na první pohled vypadat neškodně, její. Malé černé mušky , zvané smutnice, mohou vaše rostliny oslabit víc, než. Snížená vlhkost omezí vývoj mušek , písek v hlíně pak sebere jejich larvám přístup vzduchu.


A další dospělé mušky se k substrátu nedostanou. Ako sa zbaviť mušiek v kvetináči. Aj vy ste sa už stretli v domácnosti s malými muškami, ktoré sa zjavia akoby odnikiaľ a vy sa ich neviete zbaviť?


Vás obtěžují mouchy, ale pro kytku jsou nebezpečné larvy, které žijí v květináči , kde žerou kořeny. Kdo se o nějaké květiny doma stará, asi tyto malé potvůrky dobře zná. Vzhledem k jejich dispozici a relativně krátké době gestace mohou rostliny v květináčích. Drobné mušky občas měl v bytě každý.


Nejčastěji se v domácnosti vyskytují drobné octomilky nebo smutnice, které napadají rostliny v květináči. Vyrojily se z květináčů ani nevím kdy, tyhle malé otravné černé mušky. Dělala jsem všechno jako každý rok: přinesla květiny z venku, některé . V květináči máme takové žluté lepíky, na které se přilepila spousta těchto mušek. Hovorově řečeno, o larvy mušek.


Poznal jsem je tak, že když jsem jemně foukl do květináče , larvy se hýbaly.

A byly v téměř každém květináči. Každá muška smutnice dokáže naklást až 3vajíček a žije zhruba dní. Ukrojte kus syrové brambory a zapíchněte ji do květináče , který . Objavujú sa vtedy, keď je vlhkosť zeminy v kvetináči vysoká – larvy týchto mušiek.


Pokud se vám doma objeví smutnice, zasypejte jím květináče. Nakoupila jsem si žluté malé mucholapky,zapíchala do květináčů. Mam v kvetinaci ty male hnusne cerne musky , asi smutnice, jak rekla Alena . Poslední asi měsíce mě doma sužujou takový malý černý mušky - NE octomilky.


Vypadají jako ty z kytek, ale doma žádné kvetoucí nemám, jen . Napadají všechny pokojové rostliny. Jejich larvy škodí drobným.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky