úterý 5. prosince 2017

Jak prezimovat kaly

Na jaře jsem dostala hlízy kaly , vysadila jsem je a potom jen obdivovala nádherné květy. Nyní potřebuji poradit, jak se mám postarat o hlízy na . U neobyčejně krásných a exotických kal pozvolna stoupá jejich obliba. Hlíznaté kaly neboli kornoutice patří do čeledi áronovitých (Araceae) a vyznačují se . Druhé jméno kaly je kornoutice. Její elegantní květy, přesněji květenství, kornouty skutečně připomínají – květní palici objímá nápadný toulec.


Přečtěte si v diskuzním fóru, jak kaly pěstují naši čtenáři. Od výsadby do vykvetení potřebuje hlíza asi devadesát dní, je ale možné rostliny . Obecně platí, že přezimování hlíz kaly ( botanický název - Zantedeschia ) je možné nejlépe v prostorách s teplotou cca až 11°C. Begonie, kaly , kany. Stav hlíz před začátkem sezóny.


Měly by být mírně naklíčeny a paní Ludmila Dušková ukazuje. Kaly jsou vyhledávané pro své nádherné květy se zajímavě tvarovanými, velkými toulci. Některé druhy kvetou v zimě, jiné v létě. Blbuvzdorný návod na to, jak vypěstovat kaly.


Hlízy kal je nutné zazimovat obdobně jako třeba jiřiny. Při pěstování kaly se musí pěstitel obrnit trpělivostí. Nabízím své zkušenosti, jak se mi osvědčily po celou dobu jejich pěstování. Patří mezi ně například gladioly, jiřiny, kaly a kany.


Ještě před nástupem zimy je třeba vyhrabat ze země hlízy některých okrasných rostlin a . Jistě vám přijdou vhod praktické rady, kdy jiřiny sázet, na jaké stanoviště je umístit, jakým způsobem je hnojit a zalévat či jak je zazimovat. S Olgou Humlovou si budeme v zahradnictví v Černošicích povídat o pěstování bylinek v zimě. Vlastimil Šindelář prozradí mnoho zajímavostí o . Chtěla bych vědět, jak zprávně zazimovat kaly.


Mám je ve větším květinači a už jsem je roky nepřesazovala. Jak uskladnit jiřiny? V létě jsem je dala . Mrkos,níže, jak přezimovat rozmarýn v bytě,kde je v zimě teplota do 18st. Dobrý den, zajímalo by mne, jak v paneláku zazimovat rozmarýn a mateřídoušku, aby přežily.


Nertera může přezimovat ve velmi chladné, ale nepromrzající . Na zimu denivku nemusíme nijak zazimovat , zvládne to sama zatažením listů. Nechte ji proto tak až do jara, kdy se opět sama probudí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky